مطالب

پرفروش ترین محصولات فیتو در پاریس

  • شما عاشق محصولات فیتو هستید، اما نمی دانید کدام محصول را انتخاب کنید؟
  • آیا تازه با محصولات فیتو آشنا میشود و می خواهید یکی از محصولات آنرا امتحان کنید؟
  • آیا می خواهید چیز خاصی را به یک عزیز ارائه دهید؟
  • این راهنما به تمام سوالات شما در مورد پرفروش ترین های فیتو پاریس پاسخ می دهد!

 

کنسانتره گیاهی PHYTOPOLEINE

این کنسانتره گیاهی نمادین که از سال 1969 مورد علاقه مردم است، یک پیش شامپو است که به تعادل مجدد و تسکین پوست سر کمک می کند. این درمان هفتگی در مدت 20 دقیقه موثر است و برای کسانی که می خواهند سلامت پوست سر خود را تقویت کنند ایده آل است.

 

ویتامین های فیتوفان و اسیدهای چرب ضروری

این مکمل غذایی که در سال 1980 تولید شد، در 2 کپسول در روز برای به دست آوردن موها و ناخن های قوی تر، درخشان تر و حفظ سلامت عمومی ایجاد شد. با تشکر از یک کوکتل از ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری! درمان عالی برای کسانی که دوست دارند موهای سالمی داشته باشند. این مکمل ایده آل برای درمان های ضد ریزش مو است.

 

PHYTONOVATHRIX درمان ضخیم کننده، تراکم کننده پوست سر و مو

آیا کسی را می شناسید یا در معرض ریزش مو هستید؟ این محصول زیبایی و کیفیت مو را تقویت می کند و در عین حال ریزش مو را کاهش می دهد. PHYTONOVATHRIX به ایجاد تراکم، استحکام و مقاومت در برابر فیبر مو کمک می کند. این محصول با 99% مواد طبیعی ساخته شده است و برای کسانی که می خواهند به خوبی از پوست سر و موهای خود مراقبت کنند، می باشد.

PHYTODEFRISANT تاچ آپ ضد وز

آیا شما از طرفداران موهای صاف هستید؟ این محصول برای شماست! این برس صاف کننده ضد وز با فرمول ضد وز، ضد رطوبت و ضد الکتریسیته ساکن موها را صاف می کند. این برای تغییر موقعیت مو پس از پوشیدن کلاه یا زمانی که موهای شما ساکن است، عالی است.

درمان موهای خاکستری PHYTO RE30

موهای شما شروع به خاکستری شدن کرده است اما حاضر نیستید متعهد به رنگ کردن باشید؟ درمان موهای خاکستری RE30 نوآوری است که شما به آن نیاز دارید! این اسپری مو را از ریشه رنگدانه می کند و بافت اولیه آن را باز می گرداند. پس از 3 ماه استفاده روزانه رنگ طبیعی مو را بازیابی می کند. محصولی منحصر به فرد برای ارائه به خودتان.

شامپو مرطوب کننده فیتوجوبا

آیا می خواهید هر بار حمام خود را به مکانی از بهشت ​​منتقل کنید؟ شامپو مرطوب کننده PHYTOJOBA دارای رایحه دلپذیر نارگیل و وانیل است که یادآور پینا کولادا است! این محصول عالی برای شروع روتین PHYTO است زیرا موهای خشک را مرطوب می کند و با هر بار شستشو گره زدگی را آسان تر می کند.

اسپری دمنده حجم دهنده PHYTOVOLUME

آیا از طرفداران سشوار کشی و حجم دهنده شدید هستید؟ این اسپری ترمو اکتیو به موهای شما حجم انعطاف پذیری در ریشه می دهد و به شما سشوار می دهد که انتظارات شما را برآورده می کند! ریشه ها بدون ترد شدن بلند می شوند و به استایل شما سبکی و انعطاف می دهد. محصولی ستاره ای که با بوی شیرین خود شما را به وجد خواهد آورد.

سرم احیا کننده فیتوسیان برای زنان

آیا به دلیل استرس یا تغییرات هورمونی از ریزش مو رنج می برید؟ سرم احیا کننده فیتوسیان شادابی و تراکم مو را در افرادی که ریزش مو را تجربه کرده اند باز می گرداند. آن را به یک مادر جوان بدهید، او از شما برای تأثیر زیبایی روی موهایش تشکر می کند!

 

برای خرید اینترنتی این محصولات به صفحه محصولات فیتو مراجعه نمایید.