مطالب

پرسش و پاسخ درباره پروتئین اپتیموم نوتریشن

آیا پروتئین وی اپتیموم نوتریشن بی خطر است ؟

پودر پروتئین اپتیموم نوتریشن حاوی سوکرالوز و استه سولفام پتاسیم است که عموماً توسط اکثر مردم بی خطر و قابل تحمل هستند. با این حال، برخی از افراد ممکن است هنوز به این شیرین کننده های مصنوعی واکنش منفی نشان دهند و ممکن است ناراحتی گوارشی، سردرد یا خستگی را تجربه کنند.

آیا Optimal Nutrition برند خوبی است؟

Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey به دلیل قیمت‌ها و طعم مقرون به صرفه‌اش محصول محبوبی در سراسر جهان به شمار می آید. تیم ما چندین طعم اپتیموم نوتریشن را امتحان کرده است و هر کدام رتبه 4 یا 5 از 5 را دارند.

چرا پروتئین وی گلد استاندارد بهترین پروتئین است؟

24 گرم پروتئین آب پنیر برای حمایت از رشد عضلانی ارائه می کند. پس از تمرین، بدن شما از پروتئین برای کمک به ترمیم و بازسازی فیبرهای عضلانی استفاده می کند. هر سروینگ خوشمزه حاوی 24 گرم پروتئین آب پنیر ممتاز برای حمایت از رشد عضلات و 5.5 گرم BCAA طبیعی است.

چرا Optimum Nutrition تا این حد محبوب است؟

انتخاب دقیق مواد تشکیل دهنده، کنترل کیفیت، تست آزمایشگاهی و فرآیندهای تولید Optimum Nutrition همگی به یک دلیل انجام می شود: ارائه محصولات تغذیه ورزشی با بالاترین کیفیت موجود.

بهترین شرکت برای خرید مکمل پروتئین وی کدام است؟

پرفروش ترین مکمل وی در سراسر جهان مکمل جی ان سی میباشد که در طعمها و اندازه های مختلفی به بازار ارائه شده است ، برای خرید مکمل پروتئین اپتیموم نوتریشن روی آن کلیک نمایید.

 

شایع ترین عوارض جانبی اپتیموم نوتریشن چیست؟

  • نفخ معده
  • گاز روده
  • ناراحتی معده
  • افزایش حرکات روده
  • اسهال

چقدر پروتئین نیاز دارم؟

از 10 تا 35 درصد کالری شما باید از پروتئین باشد. بنابراین اگر نیاز شما 2000 کالری است، 200 تا 700 کالری از پروتئین یا 50 تا 175 گرم است. مقدار توصیه شده رژیم غذایی برای جلوگیری از کمبود برای یک بزرگسال متوسط ​​کم تحرک 0.8 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.

آیا می توانم 4 پیمانه پروتئین در روز بنوشم؟

تعداد قاشق‌های پودر پروتئینی که باید برای عضله‌سازی مصرف کنید به نیاز و اهداف شما بستگی دارد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، مصرف 1-2 پیمانه پودر پروتئین در روز به همراه یک رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی برای حمایت از رشد و ریکاوری عضلات توصیه می شود.

روی فروشگاه جی ان سی ایران کدوم مکمل وی را توصیه میکنید ؟

 

آیا 100 گرم پروتئین برای عضله سازی کافی است؟

برای عضله سازی و از دست دادن چربی بدن، ممکن است پروتئین بیشتری لازم باشد. از جمله 20 گرم پروتئین در هر وعده غذایی ممکن است از از دست دادن عضلات در زمانی که می خواهید وزن کم کنید، جلوگیری کند. برای اکثر افراد، 100 گرم پروتئین در روز کافی است و من توصیه می کنم از خوردن 200 گرم پروتئین در روز خودداری کنند.

آیا پودرهای پروتئین ارزشش را دارند؟

در بیشتر موارد تبلیغات تمایل دارند نشان دهند که پودرهای پروتئینی واقعاً می توانند به عضله سازی کمک کنند، همانطور که بسیاری ادعا می کنند. اما نکته مهم این است که این تنها در صورتی کار می کند که شما نیز نوعی ورزش مقاومتی مانند استفاده از دستگاه های بدنسازی انجام دهید. اگر عضلات ورزش نکنند ، پروتئین اضافی کاری انجام نمی دهد.

بی کیفیت ترین پروتئین کدام است؟

تنها پروتئین حیوانی که کامل نیست ژلاتین است که از پروتئین کلاژن ساخته شده است. اکثر غذاهای گیاهی دارای کمبود حداقل یک اسید آمینه ضروری هستند و بنابراین منابع پروتئینی ناقص هستند.