مطالب

بهترین مکمل گیاهی تقویت مو و ناخن چیست ؟

قرص فیتو

40 سال پیش، PHYTO Paris اولین مکمل غذایی برای مو و ناخن را راه اندازی کرد: PHYTOPHANÈRE. پاتریک آلس فهمید که دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز مو برای رشد سالم، قوی‌تر و مقاوم‌تر مهم است. بیایید مزایای بی شمار مکمل های غذایی برای تقویت مو و ناخن را ببینیم.

چگونه مکمل غذایی مناسب برای تقویت مو و ناخن انتخاب کنیم؟

تعداد زیادی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین یا از داروخانه محلی خود خریداری کنید. در حالت ایده آل، برای رشد پایدار و سالم باید به دنبال کامل ترین فرمول ها باشید که باید حاوی تمام ویتامین ها و اسیدهای ذکر شده در بالا به مقدار مناسب باشند! اگر تفاوتی در قیمت بین برندها و پیشنهادهای مختلف مشاهده کردید، همیشه به مقدار هر ماده موثره نگاه کنید، این به انتخاب شما کمک می کند. شما به دنبال اجزای طبیعی نیز خواهید بود، در آنجا بهترین های هر دو جهان را دریافت خواهید کرد.

قرص فیتو اولین مکمل غذایی برای مو و ناخن های قوی را در سال 1969 توسعه داد

قرص فیتو فانر در اوایل دهه 70 یکی از پیشگامان مکمل های غذایی بوده است. غنی شده با بهترین اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها برای مو، PHYTOPHANERE فرمول اصلی خود را از زمان ایجاد خود حفظ کرده است. پرفروش‌ترین کپسول‌های ژل در سرتاسر جهان، تبدیل به یک فرقه شدند و اکنون جزء ضروری‌ترین وسایل درمان ریزش مو هستند.

چگونه و چه زمانی مکمل های غذایی فیتوفانر را برای مو و ناخن مصرف کنیم؟

قرص فیتو به عنوان یک درمان 3 ماهه در طول تغییرات فصلی استفاده می شود. ریزش مو به خصوص در فصل بهار و پاییز شدید است! چرا 3 ماه؟ خیلی طولانی نیست؟ خوب، این مدت زمانی است که متابولیسم تمام مواد مغذی را دریافت کرده و به فولیکول های مو منتقل می کند.
این مراسم ساده است: هر روز صبح، 2 کپسول فیتو را با یک لیوان پر آب بخورید و تمام!

یک مکمل غذایی، نه یک جایگزین

البته، کپسول های ژل فیتو هرگز یک رژیم غذایی متنوع و متعادل را جبران نمی کند: ویتامین ها، امگا، اسیدهای چرب… اولاً، ما باید به دنبال این مواد فعال در غذایی که می خوریم بگردیم. اما فیتو واقعاً به عنوان مکمل رژیم غذایی مفید است، به خصوص به این دلیل که غلظت برخی از مواد مغذی موجود در فیتو در غذاهای روزمره غیرممکن است.

مکملی برای مراقبت از مو

مکمل فیتو فانر به تنهایی راه حل نهایی برای موهای زیبا و سالم نیست. ویتامین های طبیعی برای اثربخشی به زمان نیاز دارند و عصای جادویی نیستند. مراقبت از مواد مغذی در داخل، و مهمتر از همه، مراقبت از تارهای مو در خارج!
مطمئن شوید که مراسم مراقبت از موی ایده آل خود را با توجه به نیاز پوست سر و نوع مو انجام دهید. این مراسم باید به اندازه نیاز شما کامل باشد: قبل از شامپو، شامپو، ماسک، ترک در… شما هیچ ایده ای در مورد محصولاتی که باید استفاده کنید، خوب، تشخیص مراقبت از مو را انجام دهید.

اکنون که دلایل درستی برای استفاده از کپسول فیتو را می دانید، وقت آن است که کارها را به درستی انجام دهید و آماده شوید تا موهای بدون درز خود را به رخ بکشید.

 

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید برای مشاهده این محصول برروی نام آن کلیک کنید ( قرص فیتو فانر مکمل گیاهی تقویت مو و ناخن )